sobota, 28 grudnia 2013

Baśnie J.CH. Andersena - smak dzieciństwa

Moje ulubione baśnie to właśnie te J.CH.Andersena.
Pamiętam, jak je czytałam u babci , będąc małym dzieckiem.
Babci już dziś z nami nie ma , ale sentyment i pamięć pozostała.
Wyszperałam ją , w tamtym roku na allegro .
Dokładnie takie samo wydanie i uwaga..... z tego samego roku , co pamiętne baśnie z domu babci. Książka troszkę nadgryziona zębem czasu , ale i tak bardzo cieszy.
Ma to coś, ma duszę i tajemnice...

 
 
 
 
 
 
 





2 komentarze:

  1. Mnie też ostatnio naszło na wspomnienia i wyszukałam w internecie książkę, którą dostałam na zakończenie przedszkola. Masz rację, jest magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można je jeszcze znaleźć na internecie i , że są ludzie , dla których to cenne :))
      To ludzie z duszą i magią w sercu :) tak sobie myślę ;)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli swoją obecność naznaczysz komentarzem :)