poniedziałek, 2 grudnia 2013

Jak zrobić idealną kreskę na oku ?


Święta i Nowy Rok zbliżają się wielkimi krokami , więc zaczynamy planować dekoracje , menu, stroje i makijaż.
Kreska na powiece podkreśli oko i świąteczny klimat :)
Poniżej kilka prostych inspiracji.
Jeśli kreski jeszcze nigdy nie robiłaś, zacznij próby już dziś.
Wprawna ręka, cierpliwość i odpowiednia kredka lub eye liner czynią cuda.

Osobiście polecam eye liner w słoiczku firmy L'oreal  i Bobbi Brown.
Jak dla mnie kreskę nimi maluje się łatwiej niż kredką.
Do dzieła !










2 komentarze:

  1. Sioooostrrrra super bomba powodzenia w dalszym pisaniu , a kreski na sylwka zrobisz mi sama po co mam się męczyć:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenkju wery macz :) , co do kresek to się zastanowię..... ;D
      Jak mnie zwabisz swoim pysznym serniczkiem czy innym wypiekiem to się może dam namówić ;)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli swoją obecność naznaczysz komentarzem :)